Labyrinten har blitt mønster!

 

Skjermbilde 2013-02-28 kl. 23.20.51

Jeg har fått så mye flott respons på vottene jeg delte med dere i forrige innlegg, og har fått flere forespørsler både her og på Instagram om jeg ikke skal selge mønsteret. Så derfor har jeg laget mønster på oppskriften og lagt den ut på Ravelry: Labyrinten (The Maze)

Det er med skrekkblandet fryd jeg gjør dette.. Aldri gjort det før. Men blir spennende å se om noen har lyst å strikke vottene og har glede av å gjøre det slik jeg hadde 🙂

 

One comment

Legg igjen en kommentar

