Nytt sjal – Ashton Shawlette

Tulliball

Jeg er inne i en periode hvor jeg er skikkelig inne i strikkingen. Dette er noe som kommer og går, så jeg benytter anledninge når jeg er i siget. Nå går det for full rulle med sjal, og jeg er allerede godt i gang med nr. 3.
Ashton Shawlett prøvde jeg å legge opp til på flyet ned til Gran Ganaria, men etter tre forsøk måtte jeg rekke opp.
Da jeg forsøkte igjen etter at jeg kom hjem gikk det som en lek! Sjalet er strikket i Tulliball Halvadel, og det er mykt og godt! Klarte akkurat å strikket sjalet på ett nøste! 😀 Fargen på sjalet er mer lik dette nøstet under, men dagslys er fortsatt litt mangelvare her oppe i nord, så da får det bli så godt som jeg kan få det det 🙂 Syns sjalet ble veldig fint!

16 comments

      1. Nei, foreløpig har jeg ikke følt for å ta dem i bruk. Jeg har to sjal som jeg bruker konstant, og altfor mange i skuffene som ikke brukes 😛 Men det er lite strikket oppi der da. Har ikke vurdert å selge dem, for syns det er vanskelig å sette en pris på sånt. Var du interessert?

      1. Men vil du ha tovede votter, ensfargede, farger, selbuvotter, mønster med ku, mønster med labyrint, mønster med navn, ensfarget med fletter, ensfarget med korstingmønster osv osv? :p kan du ikke sende meg bilder av noen du liker? 😉 Kan sende til renate.nilsen@me.com 🙂

      2. Woho! Tar utfordringen på strak arm! Hva slags farge har du på jakken? 😉 eller favoritlua? Må gjøre ferdig ett sjal før jeg kan gå i gang men skal ha d som første prioritet etter det 😀

Legg igjen en kommentar

