Nytt sjal – Kiri

Kiri

Jeg liker å strikke sjal. Spesielt når mønsteret er såpass enkelt at du ikke trenger å sjekke diagrammet hele tiden. Kiri er ett slikt sjal. Det går noen runder, og så husker du hvordan du skal strikke det. Og plutselig er du ferdig. Jeg har strikket dette i Arwetta (en stor favoritt) og strikket 10 blad før jeg begynte på fellingen. Det går ca. akkurat med to nøster 😀 Har ikke turt å se om jeg klarer en ekstra rute 😉

Oppskriften finner du på Ravelry: Kiri

sjal 2

4 comments

  1. Knallfint sjal. Ser ut til å passe pørfekt til deg. Aldri strikket mønsteret selv, men hørt masse godt om det. Spørs om ikke det må prøves ut når jeg og garnet blir venner igjen på ordentlig :O)

Legg igjen en kommentar

