Det er liv i meg! Er det liv i deg?

Det har vært stille i bloggen. Men Wigdis uttrykte bekymring for at jeg ikke strikker lengre, så da er det på sin plass at jeg prøver igjen 🙂 På årets ferietur passet det med en tur innom Morgrethe. Jeg meldte min ankomst, og fikk flott selskap av noen søte spreke damer! Ellaberella, Lisamarie, Wigdis og Jane kom, i tillegg til at Grethe sørget for god service og garnstortiment! Jentene tvang meg (!!??) til å gjøre så mange fine innkjøp og dermed kom det fra Grethe at jeg var dagens kunde… Men jeg må si meg fornøyd med godsakene ❤

Tusen takk til alle sammen for å ha gitt meg en superinspirerende lørdag!!

Posted using Tinydesk Writer iPhone app

One comment

  1. Renate, det var kjempekos å treffe deg igjen!! Og som alltid veldig hyggelig å tilbringe dagen hos Morgrethe… At du ble dagens kunde er vel kanskje ikke så rart, men jeg synes du fortjente alle godsakene du fikk med deg 😀

Legg igjen en kommentar

