Jeg har oppdatert Ravelry!

Jeg tømte telefonen min i dag for bilder, og jaggu dukket det opp en del ting som har vært strikket/heklet i høst. Kanskje det er tid for å ta en titt? Du finner meg her: http://www.ravelry.com/projects/theRenate!
Jeg blir kjempeglad for hjerter!! 😀

Ellers har årets første tørke fått vann. Jeg har lagt opp til et prosjekt til meg selv, kjøpt garn til et prosjekt, og tenkt på to prosjekt jeg har lyst å lage. Er bare å henge med, så finner dere ut hva det er 🙂

Det er forresten ikke noe særlig å starte året med å bli syk. Jeg hoster enda, og stemmebåndet mitt liker det virkelig virkelig ikke.. 😦 Men ellers er alt vel! 😀

 

Legg igjen en kommentar

