Livstegn

Jeg er i dårlig bloggemodus om dagen.. Jeg har ikke mye lyst til det om dagen.. Men strikkelysten er der, og jeg oppdaterer Ravelryen min stadig vekk (therenate) Får se om det tar seg opp utover høsten, men foreløpig blir det nok en bloggtørkepause om jeg ikke plutselig finner det for godt å skrive noe her 😉

Men kan fortelle at jeg har det bra, selv om jeg har mista en liten pus grunnet en veldig fæl gaupe.. Og jeg har fått meg ekstrahjelpjobb i en

Nå er jeg nedkjølt, så da skal jeg gå ut i solveggen igjen før sjokoladen smelter *sommerlykkeiseptember*

One comment

  1. Hei Renate. Hyggelig med ett lite livstegn fra deg, men veldig trist med kattepusen 🙂
    Ellers virker det jo som om du koser deg, der langt oppe i nord, godt å høre 🙂
    Og grattis så mye med jobb i garnbutikk, det må jo være skikkelig luksus. Kos deg videre, nå skal jeg snuse litt på Rav-siden din og se hva du har produsert i det siste.

    Klem.

Legg igjen en kommentar

