Knitoman

Det er veldig deilig å ha tid til å strikke uten å tenke på at man må strikke så raskt man kan for å rekke et visst antall masker før man skal på jobb. 😛 Og med det deilige været som er nå, så er det jo utmerket å kunne sitte ute i solveggen, lytte til radioen og høre på radioen. Et par bilturer hit og dit gjør også at maskene går unna, og vips har man noe å varme seg på.

Mer om det jeg har strikket finner du på Ravelry ;)

 

Monos Ouft of my head Shawlette

Knit and Crochet Shawl

Et sjal som Svigermor kjøpte av meg for å gi bort i gave 🙂

To kurver – en liten og en stor ble heklet i tre tråder Paris bare for å teste. Vet ikke om jeg syns de er det vakreste jeg har laget, men de står på badet og funker til sitt bruk 😛

Angry Birds familien min vokser 😀

Og så har jeg strikket et stort plagg til meg selv. Det ble kanskje litt for stort, men jeg kommer tilbake til det i et annet innlegg, da jeg har hatt Espen til å ta et bilde av meg med plagget på. Er ikke fargen lekker?!

 

3 comments

  1. steike som du har strikka siden sist da!
    Må få si at jeg elsker den angry birds-familien din! Også lurer jeg litt på hva du strikker i rosa? Og ikke minst hvordan garn det er, fargen var råfin!

Legg igjen en kommentar

