Strikking

I det siste har det blitt litt strikking. Jeg har gjort ferdig gamle prosjekter som har ligget en stund, og laget noen som går raskt å lage. Det kan se ut som jeg har vært effektiv, men jeg kan LOVE dere at jeg har brukt MASSE tid på å strikke feil, rekke opp og strikke på nytt! Og det er helt utrolig hvor tålmodig jeg har vært i enkelte tilfeller.. Hvor tålmodig er man f.eks ikke når man øker så mye på et aestlightshawl, at det til slutt bare krøller seg helt i ytterkanten!? Jeg stussa på at det tok tid, men jaggu slo det meg ikke før jeg helt på slutten felte av, og fikk en krussedull allerede etter noen få masker 😛 Jajja.. Ingen ufoer har det blitt, og jeg er meget fornøyd med produktene 🙂 Spesielt av Mariusgenseren til pappa! *klappe meg selv på skulderen*

Ønsker du å vite mer om prosjektene, så kan du gå inn på Ravelry og se der 😉

6 comments

  1. her var et mye snadder. Den turkise vesten var knallfin! og sjalene er i herlig farger. Må lage flere slike nå merker jeg. Og Mariusene er alltid like herlige. Og birdsa da. De er råå!!

  2. Oj,oj, her var det masse fint:)
    Skulle eg ha blogga så masse eg hadde laga, hadde det blitt 2 år til neste innlegg:)
    Ka er «sommer»strikketøyet ditt?

  3. Hei på deg. Så flink du har vært. Trodde du hadde lagt strikking på hylla nå og bare konsentrert deg om fisking :). Ser ut til at du koser deg skikkelig der nordpå.

  4. Oj, må si du har vært produktiv… Kjempemasse fint! Sånn strikkekurv har jeg lyst på også 🙂 Og fabeljakka ble jo bare så søt!

    hyggelig å se bilder fra vakre nord også. Håper du kommer til å trives på ditt nye hjemsted.
    Klem.

  5. Hei Renate☺

    Så mye fint du har laget!!! Åsså jeg som trodde du hadde tatt fri fra strikkingen…..
    Ser ut som du rekker alt du!!!☺

    Kjempefine bilder fra nord-norge, ønsker meg dit en dag altså.

    Håper du kommer til å trives der, og at vi ses igjen snart!!

    Klem Lisa☺

Legg igjen en kommentar

