Babyvest

Litt effektiv var man jo på strikketreff. Jeg startet på en babyvest i rosa da vi var på Bergensbanen, og i løpet av lørdagen fullførte jeg. Jeg strikket den etter Milo (Oppskriften ligger på Ravelry! Strikker du uten å være registrert der, så er det på tide :P), og endret den bare slik at den fikk åpning foran, pluss at jeg strikket en enkel flette. Jeg strikket den etter størresen 1år, og la til et par runder. Men selv det gjorde at vesten bare er AKKURAT passe til lille Evine som nærmer seg 6 mnd. Neste gang får jeg strikke med større pinner og kanskje litt tjukkere garn. Søt ble den iallefall 🙂

8 comments

  1. Noe så nydeligt! Kjempe søt vest. Hvor er det mulig å få tak i oppskriften? Fikk også lyst til å strikke en slik søt vest, hihi. Ha en fin dag 🙂

  2. Har sagt det før, men den vesten er kjempesøt!! 🙂 Også så fint referat fra Bergen!
    Takk for en hyggelig helg, gøy å bli kjent med deg 🙂

  3. IGJEN, TUSEN TAKK FOR NYDELIG VEST! Æ ska bruke den masse nu så vi får litt slitasje på den. Milo’en ligg i Milo as we speak. Ska strekke forsiktig:) KLEM

Legg igjen en kommentar

