Vel overstått påske!

Jeg har ikke vært den mest aktive bloggeren i april ser jeg. Men nå nærmer våren seg, og tiden foran macen er ikke like stor som den var før. Det kan også være en sammenheng med at jeg jobber sene kvelder, og da orker jeg ikke blogge noe når jeg kommer hjem. Helgene går til å treffe fine mennesker som man kanskje ikke får sett så ofte når man flytter. Men litt strikk får man til. Det er jo bare SÅ deilig å kunne bruke tiden ute på nyte sola mens strikketøyet får kjørt seg. Selv om jeg ikke har laget så veldig mye, så har det da blitt litt.. Innimellom alt dette strikker jeg jo på alt mulig rart, så dette får bli en ferdigtråd 😀

Vil du vite mer om mønster osv, så får du logge deg inn på ravelry. Enhver strikker med respekt for seg selv bør i grunn ha konto der 😛
Du finner meg her; TheRenate

2 comments

  1. Fantastisk innlegg!!!
    Alle tingene taler rett til meg! Ser ut til at jeg veit hva jeg skal gjøre når armen begynner å fungere godt nok til strikk osv igjen:)
    Ha en herlig mai videre…

Legg igjen en kommentar

