Pingvinsokker!

 

 

Jeg fikk noe garn av Wims på hyttetur. Og da jeg kom hjem var det å finne på noe å sende i retur. Det ble et par nøster Hifa, men det føltes som et dårlig bytte. Så jeg strikket pingvinsokker istedet. For Wims er like glad i pingviner som jeg er i ugler! Oppskriften jeg tok utgangspunkt i var den jeg brukte da jeg lagde gakke-sokker. Jeg håper Wims ble fornøyd! 🙂

De er strikket i Fabel, med alpakka i hæl og tå. Egentlig et veldig dårlig valg av garn på steder sokken oftes slites, men jeg håper Wims bruker de som kosesokker 😉 Neste gang tror jeg at jeg vil bruke et bedre sokkegarn, for jeg merket at jeg ikke er spesielt glad i Fabel 🙂

 

4 comments

  1. Her har vi verdens skjønneste sokker *smelt* og de passer pørfekt! Du trenger ikke å være redd for at de blir slitt ut med de første. For her er det omsorg og kjærlighet på høyt nivå som gjelder ;O)

    Dette er sokkestrikker’n sin det!! *klemmermassepå*

  2. Åååååh! Det er kosesokkene sine det tenker jeg!!!!! *kikke kjærlig ned på gakkesokkene sine*
    Flink er du Renate!!!! diggediggediggdigg!

Legg igjen en kommentar

