Hals i Andes

Jeg har strikket hals. Tok en fridag 😉 (Nevnte jeg hvor deilig det er å sitte ute i sola å strikke?)
Oppskriften fant jeg hos Morgrethe. En utrolig koselig dame står bak, og i Brumundal har hun sin egen butikk. Der har jeg vært flere ganger på strikkekafe og kommer virkelig til å savne muligheten for å reise dit når jeg flytter nordover. Garnet var flott å strikke med, og jeg tror kanskje halsen ble litt for stor for meg. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skal få den til å sitte bra *fnis* Syns den sitter bedre på Grethe den hun strikka :p Men vil du strikke den finner du oppskriften her;  Hals i Andes

Vennligst se bort fra mitt bleke ansikt. Jeg jobber med saken! 😛

2 comments

  1. Den ser knallgod ut da!!!! Kanskje det var en sånn jeg skulle hatt så hadde jeg ikke fått vondt i halsen?

Legg igjen en kommentar

