Vinterturban og hals

 

 

En venninne av meg spurte om jeg kunne strikke en hals og en lue til henne. Helst samme hals som jeg hadde selv, og en turbanlue. Håper det faller i smak. Syns iallefall den hvite halsen ble ganske lekker, så kan hende jeg må lage en slik til meg selv 😀

 

Oppskriften på halsen er å legge opp 50 masker, strikke så langt du har garn, og så feste den sammen. Ren rillestrikk, surret to ganger rundt hodet. Jeg brukte tre nøster Extra Fine Merino på pinne 7.00 🙂

 

Vinterturbanen er hentet fra Pickels, og jeg har brukt en tråd Karisma, og en tråd kitten mohair. syns den er veldig lun og varm 🙂 Gikk to nøster Karisma, og et nøste Kitten med til prosjektet 🙂

 

 

 

 

One comment

Legg igjen en kommentar

