Eva & The Heartmaker

I kveld har jeg vært på konsert med Eva & The Heartmaker. Jeg husker jo Eva fra Idol, og jeg er glad hun ikke vant! Ikke fordi jeg ikke syns hun er god nok, men fordi jeg syns det hun har fått til er UTROLIG bra! Hun var flink før, men nå er hun jo helt RÅ!

Tenk å gå fra dette:

Til dette:

Siden jeg syns konserten var så bra, så var det morsomt å dra hjem med en ny cd-plate. Og jeg innrømmer gjerne at jeg følte meg som verdens største fjortiss da Eva ville møte meg for å signere plata mi etterpå. (De spurte om hun kunne signere, og da ble jeg sendt opp..) Jeg følte meg faktisk utrolig dom da hun spurte «Hvem skal jeg skrive den til».. og jeg bare «Til Renate…» Jajja.. skal ikke mer til for å få en 28 år gammel jente til å føle seg lita igjen altså 😉

Nå skal jeg høre litt mer på plata, og så skal jeg ta kveld 😀

One comment

Legg igjen en kommentar

