Friends

I høst fikk jeg Friends på boks. Alle 10 sesongene i en liten eske. Etter mange intense økter har jeg i dag sett siste episode. Føler meg veldig nerdetet som har klart å gjennom føre prosjektet, gitt..Skal sies at det ble sett VELDIG mye Friends de dagene jeg lå syk i forrige uke, og jeg har derfor sett utrolig mye i det siste. Nå føler jeg at begeret har nådd sin topp, og jeg er glad jeg ikke trenger å se så mye på en stund. Men morsomt å ha gjort det.. Det er tross alt 10 sesonger.. 59 plater med 6 episoder.. Gjett hvor mange strikketimer det er?!

(Sånn bortsett fra at influensaen i forrige uke ikke førte til seg mye strikking…)

Nå skal jeg prøve å komme meg ut av Friendsboblen..
Første steget er å slutte å drømme om dem når jeg sover..

3 comments

  1. Hei!
    Ja da har du vært «flink»! Jeg er også slik at hvis jeg har en serie i boks, blir det nok en del episoder om dagen. I det siste har jeg sett true blood og brothers and sisters, og det gikk ikke mange dagene før jeg var ferdig;)
    Også er det så fint å strikke samtidig;)

  2. Det er så utrolig morsomt at du har sett deg igjennom alle sesongene med Friends. Jeg holder nemlig på og startet da jeg ble syk. Jeg har riktignok sett alle episodene så mange ganger før at jeg fortsatt kan replikkene. Friends er den desiderte yndlingsserien min. Jeg blir i godt humør av å se episodene, og jeg gråt som bare det da jeg så siste episode og da jeg så film fra innspillingen av siste episode!

  3. Vi er lige begyndt om igen. Season 1, episode 1. Jeg har hørt om en kommende Friends-film og krydser fingrer for at rygtet er sandt 🙂 God weekend 🙂

Legg igjen en kommentar

