Jeg trenger VARME!

I kveld sliter jeg med dårlig nakke.. Hele området rundt der hodet sitter er ømt, og rispute eller en snill samboer som vil kna litt hjelper ikke 😦 I tillegg har jeg stive fingre.. Kan det være alderdommen som tar innpå? Midt oppi dette sitter jeg å surfer etter inspirasjon og priser til en uke i varmere strøk. Jeg vil ha SOL! Jeg vil ha VARME! Jeg vil ha koselige kvelder hvor jeg kan rusle og holde samboeren min i handa. Jeg ønsker meg FRI! Og jeg ønsker å lese en bok uten å bruke et halvt år på den. Håper det kan skje snart 😀

Men i morgen er det en ny uke og nye muligheter. DA kanskje! Lurer forresten på om Norsk Tipping glemte å si fra om at jeg vant storgevinst i går….? Det hadde vært noe det, nemlig..

5 comments

  1. åååh… varme hadde vært helt herlig!=) Som jeg ønsker meg og min familie til varmere strøk=) Om så bare for en liten uke* drømme* =) får se hva vi får muligheten til til høsten, etter at hus er malt, gjerde er bygget og ja.. uteområdet er oppgradert=)
    Ønsker deg ei fin ny uke, varme eller ikke;)

  2. Hei!
    Det er godt å høre det er flere som ønsker seg dette nå! Jeg bor ett sted hvor det stadig er minus 15 eller kaldere, jeg jobber fullt i turnus og har nesten aldri fri. Jeg venter også på at de skal ringe fra Hamar;)

    Foressten så kjøpte jeg Mor Aase garn, men de hadde ikke den typen du snakket om, men det blir nok en hals allikevel. Jeg er ferdig med 1/4;)
    Rekker nesten ikke å strikke heller, men så har jeg nattevakter nå…..

  3. Helt enig med deg! Litt sol hadde ikke vært å forakte nå! Kanskje tippinga glemte å ringe meg også? Det hadde vært noe det…=P

  4. Åh, det var virkelig et bilde til å drømme seg bort i! Jeg pleier å tåle vinteren greit, men i går kjente jeg at det var nok av holke og snø… Heldigvis er vi over i februar, da blir det fort lysere og forhåpentligvis med noen strålende fine dager. Og så vips, så er det snart vår!!

Legg igjen en kommentar

