Jeg elsker bursdager!

Å ha en dag som er litt spesiell bare for deg er ganske så koselig! Man får hyggelige hilsninger, gjerne en ekstra klem eller to, og man få flere meldinger og telefoner i løpet av en dag enn hva man gjør ellers. Jeg vil ha bursdag hver dag! Og det er ikke nødvendig med pakke heller, selv om det er utrolig gøy! Jeg har fått så mye gøy, og det er superkoselig! Skal få ordnet bilde, spesielt av gaven som dukket opp fra Wims i dag! Den var råsøt!! Tenk at det finnes så utrolig søte strikkevenninner der ute som tenker på meg på en slik dag!

Tusen takk til alle som var med å gjøre denne dagen spesielt! All min kjærlighet til dere ❤

Nå er jeg kjempetrøtt, og gleder meg til å sove. Bursdagen er over, men det er jo bare et år igjen til neste gang! 😀

One comment

Legg igjen en kommentar

