Tusen takk, Miriam!

Dette begynner å bli en blogg som burde hete «Se hvor heldig jeg er i dag», men denne uken må jo være ett unntak siden jeg har bursdag i morgen!(19.januar!)

I dag da jeg gikk til jobb fant jeg pakke i posten. Den var pakket inn i gråpapir, og jeg prøvde forsiktig å åpne pakken uten å rive papiret, men da jeg så at jeg hadde laget hull i det fine innpakningspapiret med sløyfe som lå inni, og at det var noe hjemmelaget, så klarte jeg ikke la meg selv stoppe. Og ut poppet to søte små ugler! SE SÅ FINE DA! og disse har hun hekla helt av seg selv! Jeg ble så glad! Og jeg smilte hele veien til jobb!!!

Tusen takk, Miriam! Dette ble en skikkelig flott bursdagsuke!

5 comments

  1. Trur du må ta bilde av alle uglen dine å legge ut her.. e nemmli spent på korr mange du har no! 🙂

    GRATULERE SÅ MASSE MED DAGEN!!!!

Legg igjen en kommentar

