Min nye svigerbror

I går henta vi vår nye svigerbror. Han er fra Moelv, og er halvt Maine Coon. Hva han skal hete er enda uvisst, men etter en natts besøk på Gjøvik, så reiste katten i dag videre med fly. Og etter hva jeg hører, så har han det ypperlig hjemme hos sin nye matmor nå. (Ny kattesang, nytt klorestativ, masse god mat og bare velstand.)

Det var kjempekoselig med kattepus besøk i går kveld. Ikke bare er han kjempesøt å se på, men så utrolig snill. Han fant ut hvor han skulle gå på do, han skjønte at han istedet for å klore på møblene skulle klore på klorestativet, og han brydde seg ikke spesielt om de surmulende kattene som bare lå på vakt og gnurret fra avstand på det lille nøstet. Siden det var første natten alene fikk han lov å være på soverommet sammen med oss i natt. (De store kattene var ute.) Da jeg våknet i natt, fant jeg katten liggende inntil halsen min, halvveis oppå håret. Det smeltet mitt morshjerte, og jeg ble liggende stiv som en stokk, redd for å vekke det lille nurket. Men til slutt klarte jeg å lirke den lille krabaten på siden av meg, og der lå han å sov til vi sto opp. En utrolig snill kattunge!

Gleder meg allerede til å reise å møte han igjen snart!

8 comments

  1. For en skjønnhet den katten er. Synd vi ikke fikk hilst på den, men dine to var jo en bra erstatning da. Flotte bilder. Jeg vet hvor vanskelig det er å ta bilder av katter.

  2. Så fantastisk vakker ❤ ligner veldig på gamlepusen min da han var kattunge. Og er det ikke godt med pus på hodeputa, kattungen vår er også sånn. Men kjenner til stivheten ja…
    Fantastisk vakker, gleder meg til å få vite navnet hans.

Legg igjen en kommentar

