God Jul, bror!

Min bror måtte vente på litt av julegaven sin i år, han! Han har ønsket seg selbuhansker siden den dagen jeg fikk selbuvotteboka, og når jeg bare fikk tak i det perfekte garnet så fant jeg ut at det var på tide å bli ferdig. Garnet ble bestilt før jul, men på grunn av litt fram og tilbake, så fikk jeg ikke startet før ETTER jul! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. (Jeg vet ikke om pakken kom fram i går, men i verste fall bør den være på plass i løpet av mandagen, og jeg tar derfor en råsjans på at bror ikke er innom bloggen for ofte så han ser hva han får før det kommer :P)

Jeg har altså strikket elghundevante fra boken Votter og Vanter av Annemor, og her er resultatet:

Jeg har strikket i Arwetta EXTRA fine mernino. (Har jeg sagt at jeg ELSKER det garnet?) og vottene er myke og gode!!! Siden jeg hadde garn til overs, så strikket jeg et panneband i tillegg, og da mønstret jeg inn navnet på storebror. Håper bare pakken faller i smak 😀

2 comments

  1. Den som venter på noe godt, blir som regel ikke skuffet! jeg tror gaven blir å falle i smak og vel så det!=) Imponert over at du strikker hansker. Har selv sagt at er det noe jeg ALDRI kommer til å strikke, så er det hansker. Har rett og slett ikke tålmodighet til å strikke fingrene. hehe=)

Legg igjen en kommentar

