TUSEN TAKK, ERICA!

Jeg har hatt en FANTASTISK desember! Og det takket være Erica, som har vært så utrolig søt og snill i kalenderen til meg! Jeg har fått så mange fine ting hver dag, og det har vært så koselig å ha kalenderen å åpne hver dag. Det er nesten trist at det er over, men samtidig så kan man jo bli litt for godt vant også 😛
Jeg har ikke rukket å ta bilde av alt jeg har fått, men jeg har tatt bilde av favorittene mine. (Jeg har fått mange flotte knapper også!!!) Og siden jeg har vært ute å reist mye har jeg mista litt kontrollen på hva jeg fikk hvilke dager. Det er litt dumt, men dere får nyte bildene av disse utrolig fine gavene!

VERDENS KULESTE KNAPPER!!!

Verdens KULESTE perlefigur!

Den søteste bamseugla!

Og ikke minst: UGLESTRIKKETØYVESKE!!!!! Den blå har jeg fått av Erica. Det er ugler fra «topp til tå» FY FLATE!!! Den er nå full av sminke som jeg har fått av mamma ;D Når jeg får rydda litt, så skal det strikketøy oppi, men måtte ha en plass å ha godene da jeg skulle reise hjem 😉 Og ikke minst fikk jeg en ugleveske av Miriam som matchet sminkevesken jeg fikk tidligere. Fantastisk! ❤

Og så har Erica gitt meg broderi med ugler!!! Det er så pent! Jeg skal virkelig kose meg med dette!!

Det er helt vilt hvor bortskjemt jeg føler meg nå! MASSE ugleting! MASSE fint!!! Jeg er heeeelt fra meg av glede ❤ Jeg har fått oppskrifter, strikkeband, knapper og knapper og jah.. Jeg savner Desember allerede! TUSEN takk Erica! Finnes ikke ord! 😀

Kan forresten nevne at i tillegg til strikketøyvesken fikk jeg bomullsgarn og denne søte lille pungen fra Miriam;

Bortskjemt?! JAH!

2 comments

Legg igjen en kommentar

