Trekning av Give-Away

Tusen takk til alle som deltok på Ravelry-trekningen min! Det var så utrolig koselig å få så mange fine kommentarer og tilbakemeldinger! Det satte jeg utrolig stor pris på! Derfor har jeg trukket ut TRE heldige som i løpet av måneden vil få en hyggelig overraskelse i posten 😀

Jeg skrev alle opp med antall lodd i en liste etter tur og orden. Det ble altfor mange lodd til å foreta en manuell trekning, men heldigvis finnes Random.org. Det gikk greit å trekke tre vinnere der!

De heldige er:

Thorunn
ASR
Annepålandet!

Send meg adressen deres på mail til meg: renatni (a) online.no, så skal vi se om vi ikke kan ordne en liten Nyttårs-suprise ;D

Og igjen! TUSEN TAKK til alle sammen!!!!

2 comments

Legg igjen en kommentar

