Juleferie!

Det har blitt lite blogging i desember. Det skyldes mange julegaver, firmatur til Polen, og masse jobbing. Nå har jeg endelig kommet hjem til mamma på juleferie, og jeg storkoser meg sammen med alle julenissene, varmen i fra peisen og masse kos. Syns litt synd i kattepusene som ikke fikk være med, men vi har heldigvis både kattepasser, huspasser og postpasser i jula 😀

Hadde en kjempefin tur til Polen. Det var morsomt å være sammen med kollegaer andre steder enn bare jobb. Fikk brukt litt penger, spist masse god mat til en billig penge, og tatt en tur på sight seeing. Om jeg har lyst å reise tilbake dit er en annen sak. Som vinterby er den ganske mørk og grå, men den har potensiale til å være vakker på sommeren. Men da tror jeg heller at jeg reiser tilbake til Praha, eller Roma 🙂 Har tatt masse bilder, så etterhvert skal jeg dele dem med dere også 🙂

Når det kommer til strikketøy fårj eg heller komme sterkere tilbake på akkurat det etter jul. Det er en del snoking i bloggen min :p Men lillesøster nr.1  har fått seg ny lue allerede, og lillesøster nr. 2 fikk seg nye sokker. Har ikke bilde av dem akkurat nå, men det kommer 🙂

Ellers er jeg veldig glad for alle kommentarene jeg har fått fra Giweawayen min 😀 Gleder meg til å trekke en heldig vinner når jeg kommer hjem igjen! 🙂

Og så lover jeg å vise dere alle de flotte gavene jeg har fått i adventsgave fra Erica. Så utrolig mye flott! Erica er virkelig flink til å lage kalender! I dag fikk jeg stoffknapper med ugler på! De var RÅKULE! 😀

Legg igjen en kommentar

