1. Desember

I år har jeg vært KJEMPEHELDIG! Ikke bare har jeg sikret meg en super kalender fra Erica, da jeg kom hjem i går hadde jaggu samboere ngjort klar kalender til meg han også! Snakk om å skåre ekstra poeng i hjertet mitt altså!! ❤ Så i dag var jeg tidlig oppe for å ta fatt på første dagen i Desember.

Jeg åpnet pakken fra Erica først. Den var liten, og hadde en hyggelig liten lapp med beskjeden om at det var en søt og nyttig venn til meg inni pakken. Og gjett om det var!! Jeg digger den!

Espen var kjempesøt, og hadde kjøpt en utrolig flott lampe, som har adventsstjerne i toppen. Nå står den i solskinnet i vinduet og lyser så fint. Jeg gleder meg til det blir mørkt!

MEN! Ikke nok med at jeg har to kalendere. Jeg er også med på uformelt.net sin adventsrunde. Der får man uteldt en venn man skal lage fire adventspakker til som skal åpnes på første, andre, tredje og fjerde søndag i advent. Min pakke var noe forsinket, men endelig i dag kom den. Bjørg hadde sent med en liten tørstepris for at jeg var forsinket, så ble ny tskjorte på meg ;D

Og siden første søndag i advent allerede er over, så kunne jeg åpne pakke 😀

Kjempetøffe ugleøredobber!!!

Tusen takk alle sammen! Og bare tenk at det er 23 dager igjen! 😀

One comment

Legg igjen en kommentar

