Nå blir jeg varm!

I går når jeg gikk til jobb var det 14 minus. De første  fire minutten tenkte jeg «Dette er jo ikke så kaldt».. og to minutter etterpå tenkte jeg «Jeg tror jeg fryser ihjel!». Dermed begynte jeg å vurdere om jeg skulle ta meg råd til å kjøpe meg dunjakke. Men nå er det jo jul, så etter et par spørsmål hit og dit, så har jeg da klart å «smisket» meg til at mine foreldre spleiser med meg, og dermed ble pengeboka litt tjukkere, og jeg gikk til innkjøp av ny Bergans dunjakke 😀 Og den er god og varm den! Passer bra til meg som skal til POLen ;D Litt mindre pakker under juletreet, men DET er den verdt ❤ Har også fått meg knalltøff lue av Svigermor, så nå ser jeg ut som en skikkeli POLfarer også ;D

Hadde kanskje litt mer lyst på den røde, men på grunn av redsel for at alle skulle bli utsolgt, så er jeg MEGET fornøyd med denne! Og Espen sier den passer så fint til øynene mine ❤

2 comments

  1. Kjempe fin jakke! Med denne holder du deg varm i vinter! Jeg har den korte modellen, og det er kun den som holder på varmen;) Kjempe kvalitet. Jeg har min tredje vinter på rad nå, og like bra!

  2. Dunjakke er et must nå i denne ekstremkulden. Jeg har også invistert i dunjakken, bare den korte modellen og i brun. Kanonfornøyd med jakken, beste kjøpet ever 😉 (+ jeg fikk 30% av svigerinna mi så den ble ikke såååå dyr) *happy* 😉

Legg igjen en kommentar

