Lue og Skjerf

Jeg har strikket enda en Stafflue. Denne gangen i dobbel juvel på pinne 6. Syns den ble veldig tjukk og god, og det virket som tante ble veldig glad for den også 🙂 Hun fikk den i førjulsgave av meg denne uken da jeg besøkte henne på onsdag.

Espen har også fått seg nytt skjerf. Jeg må bare si det.. Skjerf er GØRR KJEDELIG! 😛 Men håper han holder seg varm nå i kulda som kommer.. -20 minus betyr at man må ha skjerf!

Jeg la opp 32 masker etter en oppskrift i et blad. Fell en maske innenfor første maske på retten, og øk en innenfor første maske på vrangen. Strikk så langt du ønsker. Bytt farger underveis 🙂

Legg igjen en kommentar

