Ny strikkebok!

Av og til er man veldig heldig. I forrige uke fikk jeg en mail fra Samlaget, som lurte på om jeg ville ha en ny strikkebok av dem. SELVFØLGELIG VILLE JEG DET!!! Jeg er jo sååå glad i selbuvotter, og den forrige boka har blitt godt brukt. Denne nye boka er ikke så ulik, både designet og innholdet kan minne om hverandre. Jeg syns først dette var litt merkelig, men så fikk jeg høre at Annemor har vært med på en del av oppskriftene i den forrige boken, og da forsto jeg hvorfor det ble så likt. Som utdannet designer, så liker jeg nemlig ikke at ting blir for like med mindre det har en sammenheng 😉

Denne boken kom iallefall i postkassen min i dag og er like fin som den forrige! Her er det brukt mer bilder av dyr og andre figurer, men også noen lekre mønstervotter. Har allerede funnet et par jeg har lyst til å lage til meg selv. Kanskje på tide å oppheve ulldietten og se om jeg får strikket noe med hifagarnet mitt!? Flott bok iallefall, og VELDIG kjekt å ha den stående i hylla sammen med alle de andre vottten mine ❤ Og plutselig skal dere se at det dukker opp noen ferdige votter også!

One comment

Legg igjen en kommentar

