Kjære Julenisse

I tradisjonens tro må jeg også i år komme med noen ønsker. Man vokser jo aldri av seg dette vet du! Før jeg går rett på sak har jeg bare lyst til å takke for året som var. En liten titt på ønskalista mi viser jo at du tok mange av ønske mine på alvor, noe jeg bare er så takknemlig for! Det bare styrker min tro på deg!

ØNSKER i 2009

** Jeg ønsker meg boka “Sammen til verdens ende” skrevet av Tone og Espen Simonsen.
Denne tipset du jo Maria og Dan om slik at jeg fikk den i bursdagsgave!
** Symaskin av nyere årgang enn den jeg har fra tidlig 70tall.. :p
Denne dukket jo også opp! Kjæresten min hadde jo aldri klart å finne ut det alene!
** Ny sykkel. Helst en svart, med KURV 😀
Min helt egen sykkel fikk jeg jo ikke, men en liten engel av en jobbkollega har lånt meg sin fram til jeg flytter til nord.
** Friendssesongene. Har sesong 1, men den er ødelagt.. Men hadde vært fint med alle..
Denne fikk jeg i toårsgave av kjæresten. Godt jobbet, Julenisse!
** Skoesken til Sex og Singelliv – Denne har jeg da ikke fått, men man kan vel ikke få alt!?
** Gavekort på Garn! 😀 eventuelt bare en pakke med garn :p
Garn har jeg jo mer enn nok av 😛
** Gavekort på Black Design
Det har jeg ikke fått, men har da klart å legge igjen penger der likevel 😛
** Møbler til å ha på terassen. (Man må få lov å tenke stort)
Oh yeahss! Det har vi! 😀
** Vin til å ha i vinstativet 😉
Vi er dårlige på vindrikking om dagen. Vi har masse!
**Skikkelig strikkeskrin 😉
Verdens snilleste mamma ordnet meg det!
** Lego Indiana Jones 2 til Xbox360
Spilt det også! Kjæresten ordner alt!
** Lego batman til xbox369
Jeg fikk noe enda bedre: Harry Potter Lego!

Så som du kan se, må jeg si meg meget fornøyd med fjoråret. Alt trenger ikke komme på en gang! Gleder kan spres utover et helt år! Med 2009 ønskene friskt i minne vil jeg derfor komme med en ny liste for 2010! Jeg har tro på at du også i år kan gjøre et lite voksent barn som meg glad, og at du i verste fall forteller alle at jeg blir 28, neij, *kremt* jeg mener 22 i januar!

** I år ønsker jeg at alle i min familie skal ha det bra, være friske, og at de skal vite at jeg tenker på alle sammen og er glad i dem selv om jeg kanskje ikke er like flink til å si det eller vise det.
** Jeg ønsker meg oftere besøk av mammaen min!
** Jeg ønsker meg baby. (Ta det med ro, Espen! Det er bare et ønske! :P)
** Jeg ønsker meg nye VARME vintersko. (Espen vil jeg skal pakke vekk mine lilla sherox med hint av glitter)
** Jeg ønsker meg flere strikkepinner av Symphoni Wood.
F.eks dette settet: Symphonie Wood Interchangable Needles – Deluxe set
** Jeg ønsker meg ny stekepanne fra Jamie Oliver! Den vi har er faktisk blitt slitt!
** En skikkelig melkeskummer, slik at jeg kan lage litt bedre melk til kaffemaskinen..
** Og kanskje litt god kaffe til espressokanna mi så jeg kan lage Cafelatte!

** Og siden det gikk så utrolig bra i fjor så tar jeg ekstra hardt i: Jeg ønsker meg min EGEN bil! Ikke lekebil, ikke modellbil, men en EKTE kjørbar bil!

Da tror jeg at jeg har ønsket meg det som ønskes kan.. Listene trenger ikke være så lange vel? Gleder meg til å se deg, kjære julenisse! Nå er det ikke mange ukene igjen!

Skal prøve å legge ut noen småkaker til deg, jeg 😉

Stor førjulsklem fra

Renate

PS: Jeg hadde forresten blitt VELDIG glad om du kunne kurere fingrene mine! Eventuelt gi meg et års forbruk av Locobase Repair som ser ut til å være det eneste som funker.. omså bare litt..

2 comments

Legg igjen en kommentar

