Kattepuser

Nå er det en stund siden sist jeg blogget om mine to små. De er noen rare dyr. Missleia (Den grå) har litt personlighetsproblemer  om dagen.. Hun blander mellom å være god venn med Roxy, samt å  frese mot henne for nesten ingenting. Dette bedret seg mye etter at vi oppdaget at hun hadde orm og fikk ordnet på det, men det er fortsatt litt merkelig oppførsel på henne.. Noen ganger er det som de er gode venner, og så kommer Missleia på at hun egentlig ikke liker henne, for deretter begynne å frese.. Dette er jo sikkert bare noe vi innbiller oss men.. De er iallefall utrolig kosne om dagen begge to, og har fortsatt ikke nekta å gå ut i kulda, som har vært så lav som 10 minus.. Da er det så godt når de kommer inn for de lukter så godt, og pelsen blir så mye mer fluffy 😀

Roxy har også stått modell for meg.. Men tror bare jeg må innse at skal jeg få en skikkelig modell til babyklærne mine, så må jeg lage en egen baby.. Eller kanskje invistere i en ny babyborn?!

One comment

  1. Så fine puser! Og fin blogg ellers også, altså 🙂 Våre puser er også stort sett venner, men så er det plutselig noen som må krangle litt. Innbiller meg at det har å gjøre med rangordning – og de blir som regel enige etter en liten stund.

Legg igjen en kommentar

