Diverse nytt

Jeg har ikke blogget så mye i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke har laget noe altså, for det har jeg! 😀

Min aller fineste nabo fikk seg nye vaskekluter. Hun ønsket seg i rosa eller lilla, så da fikk hun likegreit to stykker. (lav vintersol gir ikke optimale lysforhold :P)

Har også testa nissemønsteret til vaskekluter. Har prøvd to forskjellige pinnestørrelser, og den ene ble litt stor, og den andre ble akkurat passe. Men vet ikke heeelt hva jeg syns selv. Syns ikke det ble så veldig bra. Grunnen til at en den ene er litt hvit er fordi jeg gikk tom for rødt garn 😛 Tror den er strikket i Føn, mens den i hel rødt er strikket i Paris. Også en kjedelig klut i perlestrikk…

Litt hekling av kurver har jeg også forsøkt meg på. Den ene er hekla i Løve, mens den andre er hekla i safran.. Eller noe sånt!? Likte iallefall den brune best 🙂 Den står nesten helt av seg selv også. Nå har jeg kjøpt meg hakkekrok også, så skal teste ut om jeg får den til å stå bedre om jeg hakker den 😉 Det kan se ut som den hvite gjør det men dette var etter å ha hatt MASSE stivelse på (Espen var helt ør i et par dager av lukta) og etter en natt med fem dvd-er i som formet den :p

Har også prøvd meg på en Mitered Hanging Towel, men ble ikke helt fornøyd.. Den ble litt rar.. Og så laget jeg en matchende brun klut som forsvant til svigermor 🙂

One comment

  1. Så flink du har vært på bomullsproduksjonsfronten!!!!! Jeg bør også få strikka noen kluter når vi flytter. Gøy med litt nytt i heimen! Mine tidligere kluter er faktisk ikke nevneverdig slitt, men fortsatt gøy med noe nytt=D

Legg igjen en kommentar

