Jeg har lyst på snø!

Dette er første november på mange år at jeg enda ikke har sett snurten av noe snø! Det er rett å slett kjedelig.. Jeg vil ha hvit snø som lyyyyser opp den lange veien min hjem fra jobb. Jeg vil ha snø som skal gå til julestemningen jeg får når jeg sitter å mekker julekalender, og nisser for meg selv med litt julebrus! Og jah.. Kanskje er jeg tidlig ute, men nå begynner julebordsesongen, så da kan godt snøen også komme.. Bare littegranne? Pittelitt?

Heldigvis har jeg plugin som gjør at det kan snø i bloggen min! Det er da i det minste noe! 😀

Ha en god helg!

4 comments

  1. Heisann!

    Du sitter og venter på snøen ja, plutslig kommer den skal du se. Jeg syns den kan godt holde seg unna noen uker til, men når det virkelig er jul så MÅ det jo være snø ellers er jo hele julestemminga borte. Virkelig morsomt med denne snøen i bloggen din, hvordan gjør man det? Har jeg også lyst på når det nærmer seg jul, hihi…Ha en kjempe fin helg!

  2. Kunne ikke vært mer enig!
    Vi vil ha snø! Vi vil ha snø! *taktfaste rop*
    Nei, november er nok bare en transportetappe til deilige desember 🙂

Legg igjen en kommentar

