Jeg har fått award! :D


Jeg har fått en award fra Cloudberry. Det var jo utrolig koselig da! Og som med de fleste awarder, så følger det med noen regler:

Thank the blogger who bestowed you with the award.
Tusen takk til Hege for den koselige awarden. Er alltid koselig å få tilbakemelding om at noen liker å følge med på det du driver med i bloggen din. Det er jo faktisk litt stas, syns jeg 😀 Og selv om jeg følger Cloudberry, så visste jeg ikke at hun var innom så ofte at hun ville nevne meg til en award. Det varmer 🙂

Sum up your blogging experience, philosophy and motivation in five (5) words.
En slags dagbok, nye vennskap, kreativt, morsomt og inspirerende!

Noe av det jeg syns er morsomst med blogging er når jeg hører om folk som er innom å titter og som kanskje ikke legger igjen spor fra seg. Koselig å høre at de føler med likevel. Og så syns jeg det er utrolig morsomt å bla meg tilbake til spesielle øyeblikk i livet som jeg har blogget. Som f.eks årets første snø, årets første julebrus, minneordene til bestemor og alt det fine jeg har laget for lenge siden som jeg har glemt 🙂 Blogging er utrolig gøy, rett å slett!

Nominate 10 deserving bloggers.
Jeg bruker Google Reader og har MANGE blogger jeg følger der. Men jeg kan plukke ut noen av mine favoritter:
Cute hoots – Hvem kan ikke like en blogg som bare handler om ugler?
Et lite fnugg – En venninne av meg som blogger om livet og litt hobby
Lises myke pakker – Denne dama syr ugler! Og har laget den fineste strikketøyveska i hele verden, nemlig min!
Mekkehjørnet – Blir mye ugler, men dette er mammaen til min nydelige Frida! Og så lager hun så utrolig mye fint!
Sett det i en ramme – Ei jeg gikk på skole sammen med som har en utrolig spennende og retro blogg!
FrkBadegakk – Hun er nevnt ørten ganger i bloggen, men er en av mine store inspirasjonskilder, og en utrolig kul dame!
Mirrevirre – Blir så inspirert av arbeidsmengden på denne jenta her! Utrolig mye fint, og til god inspirasjon både i blogg og på MSN 🙂
Hobbygåsa – Inspirer med masse fine bilder!
Tusen Ting – Helt utrolig flinke barn i denne bloggen! Verdt bare et titt for å se på kakene!
Brits Små puslerier – Rett å slett en koselig blogg å besøke 🙂

2 comments

Legg igjen en kommentar

