Høsttur på en søndag!

Søndagen var Espen og jeg ute å gikk en liten tur. Det var sol og blå himmel, så prøvde å knipse noen bilder av høsten, men merket at jeg ikke følte jeg var helt i høstparadiset. Kanskje er det fordi høsten har kommet såpass langt at man nesten føler snøen på ryggen.. Men noen bilder fikk jeg da tatt 🙂

Har har jeg henta inspirasjon fra noen bilder Hobbygåsa har tatt. Men syns ikke jeg helt klarte å fange det samme :p

Noen har gått tur, og jeg tipper de fryser på den ene handa.. Eller kanskje hadde med seg en ekstra som de bare hang opp til pynt 😛

Kan nesten kalle dette kunstbilder i naturen 😉




Og så ett lite gult tre midt i mellom masse granbusker. Det skinte nesten der det sto. Desverre fikk jeg ikke det helt fram på bildet..

2 comments

  1. Så fine bilder! Gøy å høre at jeg kan være til insirasjon 🙂 Hemmeligheten bak mine vann/løv bilder er nok at mine er tatt i Panparken hvor det var masse løv i den lille dammen, og pyttelite vann 🙂

Legg igjen en kommentar

