En liten ugletråd!

Siden Cute Hoots ikke har oppdatert med nytt uglestæsj i dag, så fant jeg ut at jeg måtte lage en egen ugeltråd.. Bare for å få fyllt opp min dagelige ugledose! (Jeg har akkkurat lest bloggen til ErigaG der hun blogger om Frida, og hun mener jeg er sykelig opptatt av ugler! Hun lyver ikke, så jeg bare understreker fakta!)

Jeg tenker blant annet at en Uglehals er på sin plass snart, siden snøen antagelig når bakken om ikke så lenge;
Kanskje i svart og lilla for å matche min fine bergansjakke? Eller lilla og grått?

Og det er vel kanskej på tide med en ny uglegenser?

En egen pung for å ha mobil, pengebok og nøkler i er vel heller ikke å forakte?!

Og det er vel ingen tvil om hvilken Tskjorte jeg kommer til å gi Espen neste gang! Er vel kanskje noe usikkert hvem som blir mest glad for den, men.. Jeg syns den var tøff!

Og så er det jo litt greit å ha noe å se på i høstmørket!! 😀 (Jeg prøver å få tak i bokserien, men virker som jeg må bestille fra utlandet.. Den var iallefall ikke å oppdrive på noen av bokhandelene her i byen eller der jeg sjekka i London.. 😦

Og så må man jo bare ha en slik usb-ugle!!!

Sånn! Det var dagens ugler! ❤

5 comments

  1. Hehe, du er nok den aller mest uglegale, ja…

    Jeg tenkte jeg skulle sy en sånn ugleveskesak til deg til jul, jeg. Noen vage ønsker om farger eller noe..?

  2. Har ei tømmerugle stående på terrassen hele sommeren. (Mor si «udle») Den tok jeg inn i går fordi det sner og sner her i Harstad. Ugla ble kjøpt i de dype finske skoger for 10 år siden, og jeg er veldig glad i den.

  3. Så fine ugler:-) Min tømmerugle, kjøpt i de dype finske skoger for 50 Euro ble i går tatt inn fra terrassen fordi det sner og sner. Da må «mor si udle» få stå inne i glassverandaen, for uglevanskjøtsel kan vi ikke være bekjent av.

  4. Nå må du slutte å bestille og kjøpe deg ugleting! Jeg gir deg forbud til over jul! Du kan forvente deg mye uglete i kalenderen din, så fra nå av har du innkjøpsstopp! 😀

Legg igjen en kommentar

