Bellas Mittens!

Etter at Twilight kom har jeg sett masse bilder av Bellas Mittens. (Altså vottene som Bella i serien har på seg i noen av scenene). Jeg har ikke vært så veldig begeisret for dem. Men så var det en venninne som ønsket seg votter, og jeg fant ut at dette var et godt valg til henne. Men for noen votter! De satt veldig godt på, og så ble de så fiiiine når jeg ble ferdig med den! De var virkelig verdt en liten sprekk i min ulldiett! Utrolig fine votter, og det virket som mottakeren ble veldig fornøyd med vottene!!! 😀

Som dere ser har jeg skikkelig stemningsfulle bilder av vottene også :p (Etter to dager i London der man har kunnet gå i tskjorte i solen er jeg ikke klar for snøen!)

Garn: Easy
Pattern: Bellas Mittens
Pinne: 5.00

6 comments

  1. De er så flotte de vottene! Herlige farge du hadde valgt også. Snart må jeg vel få fingen ut og strikke Bellas jeg også, vinteren er jo rett rundt døren, og akkurat votter har vi ikke for mange av.

  2. Bellas er hærlige ja! jeg begynner på mitt tredje par nå snart, må bare bli ferdig med pulsvarmere først… Regner med det blir noen par slike som julegaver i år… par 1 og 2 er gitt i bursdagsgaver til venninner og 3 skal til svigermor til hennes bursdag… Reagerer du virkelig mot ull? det er jo skikkelig trasig da! jeg har forresten hørt om noe melkefiber-garn, som har samme egenskapene som ull… Leste om det en eller annen plass en eller annen gang… Kanskje det er noe for deg? *hjelpsom*

  3. Hei! Takk for svar! Kjempe fine votter! Fin farge!
    Når det gjelder tur, er vi ikke veldig bygningsfiksert, men vi liker å gå å se på ting. Jeg ønsker meg jo en ordentlig kjærestetur, for vi er litt for opptatt til å være kjærester for tiden. Vi er ikke opptatt av yrende uteliv, men koselige steder for mat og kos. Også har jeg voksmuseet i bakhodet. Og jeg synes London er ett sjarmerende sted, men jeg har hørt at det ikke er som man ser det på film desverre,)

Legg igjen en kommentar

