Strikketreff hos (morgrethe)

I dag dro jeg og EllaBerella til Brumundal for å være med på strikketreff! Destinasjon: (morgrethe)

For et herligs sted!! Jeg klarte ikke slå meg til ro med bare strikking, og tok flere turer gjennom alle hyllene med garn. Klemte på, kjente på, tenkte på.. og det var ikke rent lite som forsvant oppi handleposen min slik at jeg kunne ta den med hjem. Det var rett å slett kjempekoselig å sitte der inniblant alle garnnøstene i alle mulige slags farger! Selv garn jeg har sett tusen ganger før ble utrolig ekslusivt og flott!

Så kjører du forbi, så svipp innom! VIRKELIG verdt en titt!! Og (morgrethe) selv er en utrolig koselig dame! Så stikk innom. Ligger så nært E6 at finnes ingen grunner til å ikke gjøre det 🙂
Hjalp på at jeg også ble omringet av uglebokser, thermoser og masse annet fra Blafre design!  Nesten som å komme til en slags himmel ❤

Et dårlig bilde av fangsten min i dag. (Neij! jeg får aldri nok garn!!! Dessuten trengte jeg masse bomull..For jeg er på ulldiett!)

One comment

  1. Så koselig med slike strikketreff! Må jo være kanonmoro og møte andre likesinnede tullinger som seg selv =P

    også var det jo litt av en fangst da! Synd du er på ulldiett, men det er jo ei god unnskyldning til å kjøpe annet garn 😀

    Du får ha ei fortsatt fantastisk uke!

    Ps. håper vi kan treffes om du drar nordover i jula 😀 *håpepå*

Legg igjen en kommentar

