Bloggtrøbbel

Jeg har sett meg rimelig lei på webhosten min.. En fullstendig uoversiktelig nettside for å administrere min konto, og tregheter for å logge meg inn i bloggen til alle døgnets tider.. I dag fikk jeg nok, og har derfor bestilt overflytting til et mer lokalt firma. (Styr unna Godaddy!) Det skulle ta fem dager, og hvordan det går med overflyttingen vet jeg ike.. Dere merker nok ikke noen annen forskjell enn at bloggen antagelig må få en makeover.. Skal prøve å redde så mye som mulig, men i første omgang vil jeg bare komme meg over på noe som fungerer 😛

Og når jeg gjør det, så skal jeg fortelle dere historien om egget som jeg sendte til min hemmelige venn ❤

Legg igjen en kommentar

