På pinnene nå

Jeg føler jeg oppdaterer lite om dagen, og spesielt kanskje aller minst hva jeg strikker på om dagen. Strikkekurven er full, og jeg har mange uferdige prosjekter liggende. Kanskje ikke den aller lengste listen, men for å holde en liten oversikt for meg selv, så har jeg laget en liten liste her over hva jeg må strikke ferdig..

– Fem par votter.. (nytter ikke strikke votter om man bare strikker en vott… jeg har fem forskjellige liggende)
– To påbegynte sjal.. et 198 yards i miski, og et Penelope eller noe sånt i FINT. (og det er virkelig et fint garn!)
–  Jeg har garn liggende til en olive.. Der har jeg begynt og så rekt opp igjen. Tror jeg skal bytte fargevalget mitt.
–  Jeg har ett hemmelig prosjekt til tantesin som kommer i oktober.
–  Monsterbukse som trenger øyne og tenner

Jeg har også et par prosjekter som ikke kan vises i bloggen enda. Men det kommer 🙂 Nå skal jeg legge meg enda lengre ned i sofaen å se litt på tv før jeg flytter over i senga 😉

3 comments

  1. Håper du får noe unna 🙂 Det er ikke alltid like inspirerende å ha mange uferdige prosjekt liggende, syntes jeg.

    Ha en flott helg! (og håper syken blir borte)

  2. Så flink du er – det er uansett bedre å ha begynt på prosjektene enn å ikke ha noen!
    Litt sjalu på den monsterbuksa – prøvde meg på det jeg også! For å si det sånn; den mangler ikke bare øyne og tenner, den mangler resten også. (Vel, har strikket tre rader da..)

  3. Hei:)
    så godt å lesa at du er «back in buisiness» med strikkinga. Kjekt å ha mange prosjekt og planar, men utfordringa er å få gjort noko ferdig (ialefall for meg). Glede meg til å sjå prosjekta dine.

    God helg!
    Oddbjørg

Legg igjen en kommentar

