Nye uglevesker!

Jeg kommer vel neppe med en nyhet når jeg sier at ugler er greia! Det er flere som kan sy bedre enn meg, og derfor er det lett å falle for fristelsen når de som syr kommer med en uglestrikketøyveske. Jeg har handlet av Vanella før, men denne gangen ble jeg helt overveldet. Hun hadde gjort en feil, så istedet for bare en veske, så fikk jeg TO!!! Og jeg er så glad!!! De er så fiine! Og de er perfekte! Så istedet for masse rot i strikkekurven min, så har jeg fullstendig orden!

Tusen takk Vanella! For de som trenger en strikketøyveske, så besøk eplabutkken hennes!
Hun tar til og med imot bestillinger om det er noe du trenger 🙂

3 comments

Legg igjen en kommentar

