Sommertider hey hey!

Jeg føler bloggen min ligger i dvale om dagen. Jeg er litt for sløv å oppdatere.. Og enda har jeg en god del jeg kan blogge om.. Men jeg tror jeg sparer det til i morgen. Nå er det nemlig fredag kveld, jeg har fri i morgen, og har hele helgen HELT for meg selv! Espen er på ferie, og jeg savner han masse, men merker at det er litt godt å dulle for seg selv også 🙂

I morgen skal jeg bruke god tid på å blogge! Da skal dere få se noen gleder som bare en god nabo kan gi, en liten leke, en vest, og kanskje lar jeg dere få treffe Hugo. Han bor hos meg midlertidig. Noen vil si han blir holdt gissel, men jeg tror han trives. Og kanskje får dere se bilder av hvordan det gikk med en utfordring jeg fikk av Anita. Her er det bare å glede seg! 😀

Legg igjen en kommentar

