Heimstrikka sokker

Enda et par sokker. Disse var gjort på null komma niks. (I min verden :P) Gode ble dem også. Det eneste jeg IKKE likte var to knuter i nøstet som gjorde at fargene ikke ble pene på den ene sokken, mens den andre var fargeskiftende som nøstet skulle være. Utrolig dårlig. Men jeg likte garnet, selv om det er litt spesielt å strikke av 🙂 Espen stilte uvillig opp som fotmodell etter at jeg pressa sokkene på han. Godt de er tøyelige  😉

Oppskrift: Diagram fra en sokkebok, og mitt eget hode.
Pinner: 2.5
Garn: Regia Handye Effect

5 comments

  1. Så fine dei blei, flink du som varierer mellom ka sokkar du strikke. Hos meg går det i to rette og to range på bråtet, og rundt og rundt på foten. Har akuratt lagt opp til ein ny sokk …. 🙂
    Ha ein forsatt fin sommardag (?)

  2. Sokkene ble fine de, og man ser godt at de hører sammen. Men det er litt surt med knuter og brå fargeskift i slike nøster som egentlig har glidende overganger.

    Bestemmer du anti-spam-ordene selv? Jeg måtte skrive inn «wollmeise». *fnis*

Legg igjen en kommentar

