And the winner is….

Så var det på tide å avsløre hvem som vant min «Oh Store» fotokonkurranse 🙂
Det var hele 43 stemmer i innlegget! Det er kjempegøy!
(Jeg har ikke tatt med stemmer som har vært skrevet i andre innlegg, siden jeg spesifiserte at man måtte svare på konkurranseinnlegget for å delta)

Av disse var det veldig gjevnt på toppen! Men den som gikk seirende fra det var…..

LISE!!!!

GRATULERE SÅ MYE! (Du vant ugle, så gi meg adressen, så er ugle på vei! 😉

Vinnerbildet:

Så var det min PERSONLIGE favoritt.. jeg hadde mange å velge mellom, for det var utrolig mange morsomme bilder. Men jeg må nesten si at min personlige favoritt er dette bildet:

GRATULERE TIL MARIA! 🙂 (Gi meg adressen din så er pulsvarmere på vei til deg!)

Og sist men ikke minst så var det 43 deltakere som stemte på et bilde! For å gjøre det enkelt så spurte jeg Espen om et tall mellom 1 og 43. 27 sa han. Det gjorde at MOAN! får en spennende overraskelse i posten!!! 😀

Ta kontakt, slik at jeg får adressene deres, så er pakke på vei så snart bena fører meg! 😉

5 comments

  1. Jadda, skjønte at Lises spidermann kom til å toppe hele greien 🙂 ser at du har fått garn i hus i det siste, og jeg er ikke det minste misunnelig…blæh. Ha en flott dag, jeg skal snart begynne jakten på solbriller så jeg håper på litt sol. HVilke solbriller bør jeg kjøpe synes du?

Legg igjen en kommentar

