Jeg vant en giveaway!

Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde vunnet en giveaway da det kom lapp i posten her om dagen. Når man går å venter på pakke fra en St.hansvenn så er man så spente på pakker. Men når jeg kom på posten og så hvor stor pakken var så slo det meg jo at jeg vant en Giveaway hos Monsol-Monsol!

Jeg fikk en kjempefin bilderamme som til høsten skal få små bilder av tantesin!! og så fikk jeg en kjempefin telyskrukke! I tillegg hadde hun lagt ved to nøster garn. Kjempegøy med pakker! Tusen takk, Monika! 😀

Legg igjen en kommentar

