Spygarn!

Dette garnet blir i strikkeverden omtalt som spygarn. Hvorfor? Fordi d svært sjeldent kan strikkes noe som blir PENT i denne type garn. Mønsterstrikk forsvinner, rillestrikk blir sårt for øynene og mange slike farger spredt utover ser svært sjeldent bra ut rett å slett. Men nå har jeg altså kjøpt inn to nøster til et prosjekt som visstnok skal retttferdigjøre produksjonen av spygarnet. Hva d skal bli? Du får vente å se 😉

Ikke glem konkurransen min da!! 😀 Jeg fått et par bidrag allerede og d er kjempegøøøy 🙂 men jeg vil ha flere, MANGE flere! så ikke nøl med å delta 😀 stiller jo ikke så store krav at ikke hver man i gata skal kunne delta! Hva gjør man ikke for litt bloggreklame hos meg? ;D

– Posted using my iPhone

3 comments

  1. For et herlig spykjøp du har gjort her. Vet nok hva du ska bruke det til, og tror det vil passe bra :O)

    De blå sokkene under er helige. Skulle ønske tåopp var noe for meg også…

  2. Ååå, vil vel ikke si Fabel er spy-garn. Jeg er veldig fornøyd med mitt Karius-sjerf i Fabel! Så tror jeg enkle sokker i glattstrikk er fint, barneplagg….

    1. @Moan – Neij, Fabel er nok ikke av de aller verste. Jeg har et par nøster som ser ti gang verre ut. Fabel duger når man strikker rettstrikk da 🙂
      Men det er verre med de som ikke lager noe mønster i det hele tatt. De er vel kanskje mer såkalte spysokker 😛

Legg igjen en kommentar

