KONKURRANSE!

Det er sommer, det er sol og det er JUNI! Jeg vil feire at sommeren er her med en aldri så liten uformell FOTO-konkurranse. Jeg har som mål i år (og i fjor) å bli flinkere og mer kreativ når jeg skal ta bilde av ting jeg har laget. Jeg føler jeg er godt i gang, men for å få mer inspirasjon, så har jeg derfor lyst å ha en fotokonkurranse som går ut på følgende:

Ta et kreativt/morsomt/inspirerende bilde, litt utenom det vanlige, av noe du har laget. (Du må ikke ha tatt det nå, men kan ha tatt det tidligere) Send det til meg på mail renaten….83…..@….gmail.com (ta bort alle prikkene utenom gmail.com) innen 10. Juni. I mailen legger du til bildet, link til din blogg og en kort beskrivelse av hva du har laget. Om du har strikket, heklet, malt, sydd bakt, scrappet, brodert eller snekret spiller ingen rolle. Eneste er at det må være noe du har laget, og du må ha tatt et bilde av det 🙂 (Kort og godt en vinn-vinn-situasjon. Jeg får glede meg selv med å holde konkurranser, du får reklame til bloggen din i min blogg)

10. Juni vil jeg legge ut alle bidragene i bloggen, slik at bildene kan beskues. Jeg vil samtidig linke til din blogg om du har.
Her vil det også foregå en liten avstemning, slik at andre kan stemme på ditt bidrag.

20. juni vil jeg trekke ut tre vinnere!

1. Min personlige favoritt av alle bidragene
2. Den som har fått flest «stemmer» mellom 10. og 20. juni!
3. En heldig vinner som jeg trekker ut av de som har vært innom å stemt på bidragene.

Hva er det i premie?

Jeg vil gi disse pulsvarmerne til min personlige favoritt: (se tidligere innlegg for mer informasjon)

Den med flest stemmer vil få en heklet ugle av meg, da ugla mi ønsker seg en bror/søster et sted i Norge. (Se forrige innlegg)

Og den jeg trekker ut vil få en hyggelig «Nå er det snart helg, på tide å kose seg» – pakke!

Da erklærer jeg konkurransen for åpnet, og det er bare å sette i gang å knipse! 😀

9 comments

  1. Tusen takk for invitasjonen Renate, jeg skal se hva jeg får til 🙂 Og tusen takk for ros på bildene mine, jeg blir så stolt jeg 🙂 Jeg har lest på Uformelt at du gjerne vil blir bedre til å ta bilder, og jeg anbefaler deg virkelig å bli medlem av Gjøvik Fotoklubb. Vi har ofte fotosafari i nærområdet, det blir arragert turer og fester, og kurs – ja det er i det hele tatt en fin og sosial klubb. Neste på tapetet er fototur til Oslo om halvannen uke 🙂 Det er nok av nybegynnere til at det ikke er flaut å spørre og grave, og nok erfarne til at man får hjelp og gode råd. Der er plass for alle, og siden samboern din også fotograferer kan dere jo være med begge to hvis dere har lyst 🙂 Jeg er medlem, og jeg biter ikke (det vet du vel nå at strikkere ikke gjør hehe) – tar gjerne på meg å «holde deg i hånden» første gangen du kommer 🙂

Legg igjen en kommentar

