Babybukse

Jeg har strikket en babybukse på bestilling maken til den Truls fikk. Denne gangen har jeg strikket den litt større, og brukt lillaspettet garn istdet for blått.. Er faktisk usikker på hvilken størrelse det egentlig er, for jeg har trikset og fikset litt, basert på en oppskrift hos Garnstudio. Håper mottakeren blir fornøyd 😉

Jeg har ikke tatt no spesielt fint bilde av denne, gitt. Men kanskje jeg får et bilde av jenta som skal ha den 😉

Mønster: Modifisert etter denne på Garnstudio
Pinner: 2.5
Garn: Babyull

9 comments

  1. Fin! Utrolig praktisk mer seler; kan bare flytte knappen…
    Håper det hjelper med ord-bekreftelse-anti-spam-greise-tingst!

  2. Knallherlig bukse!! ER veldig ibaby strikke modus selv om dagen!! Koselig!

    Da må du kose deg og ha en fantastisk lørdag med MGP og alt mulig!! JIPPI!!!

    Klem Fra Vibbedille ;))

Legg igjen en kommentar

