Gratulere med dagen, Mette!

Lillesøster Stine, meg og Konfirmanten Mette!

For 15 år siden kom min første lillesøster til verden. Nå på søndag sto jenta som konfirmant! Det er helt utrolig hvor raskt tiden går! Espen og jeg sto opp før fuglene for å få med oss den store dagen, og det var en kjempefin dag! Jeg er glad jeg fikk muligheten til å dra opp til Nordnorge på den store dagen! 🙂

Til tross for at jeg var litt trøtt, og til tross for at bunadskjorten ble krøllete mens jeg prøvde å få varmen inni skinnjakka, så syns jeg søsterbildet ble kjempefint! 😀

Gratulere med å bli voksen, Mette!

Gleder meg allerede til å gjenta det hele til neste år, for da er det Stine sin tur 🙂

One comment

Legg igjen en kommentar

