Traveling Woman

Månedens tilbehør på Uformelt.net er dette sjalet. Det var lett å strikke, men anbefaler ingen å starte på det når de drikker vin! Det skaper forvirring! 😛 Det kan se ut som det ikke er blokket, men det er kun fordi jeg ikke klarte å vente med å ta det i bruk. Det har vært på halsen min hver dag siden. Det er varmt og deilig, og klør IKKE! så jeg er kjempefornøyd. Hadde den bare fjernet hosten min og gjort stemmen min klar så hadde det vært verdens fineste sjal.

Mønster: Travelling Woman
Garn: Arwetta
Pinner : 4 mm

2 comments

  1. Heisan! Har nettopp funnet fram garn og pinner for å legge opp til denne! Arti’!
    Har strikket Saroyan, og er kjempefornøyd med den.

Legg igjen en kommentar

