17. mai venn! :D

Jeg har som vanlig vært med på pakkerunde på Uformelt.net. Jeg ELSKER pakker!! 😀

Denne gangen skulle pakkens åpnes rett 16.mai, men siden jeg var bortreist, så måtte jeg bare vente til jeg kom hjem igår. Nå erpakken åpnet, og jeg er kjempefornøyd!! 😀 To nøster Arwetta i rosa (i love it!) og et nøste Regia silk i en gråblå farge. I tillegg fikk jeg en plastmappe med plastlommer som jeg kan ha oppskrifter i. Det er jo helt ypperlig! I tillegg fikk jeg en 17.mai sløyfe. Den glemte jeg å ta bilde av, men det er faktisk den med hvit blomst på  og tynn sløyfe. Min favoritt! 😀 Den får jeg ta i bruk til neste år 😉

Tusen takk til Knitgirl!! (Jeg tok ikke hintene, men jeg snek meg inn å tittet på avsløringslista :P)

Legg igjen en kommentar

