Jakke til meg selv :)

Jeg har strikket jakke til meg selv! (Enda jeg burde gjøre et par andre ting først, men jeg trenge en distrasjon med litt tjukke pinner :P) Jakken er strikket i deilig myk alpakka og jeg syns det er en skikkelig kosejakke 🙂 Jeg er meget fornøyd, selv om jeg som alltid har en del sjarmfeil noen steder 😛

Mønster: Treeline Striped Cardigan
Garn: Drops Alpacca
Pinner: 5.0

Nå skal jeg strikke ferdig et sjal som skal brukes på 17.mai, og så skal jeg gjøre ferdig babybuksa til Whence 😉
(Jah, jeg har begynt :P)

12 comments

  1. Kjempelekker! Kanskje jeg skulle tenkt på noe sånt noe i gakkefarger når salget begynner?;P Men drops alpakka røyter og nupper sånn på meg at jeg tror jeg må bruke noe annet garn… Hmmm… Takk for inspirasjonen uansett!!!!! Knallfin!

  2. Kjempelekker! Kanskje jeg skulle tenkt på noe sånt noe i gakkefarger når salget begynner?;P Men drops alpakka røyter og nupper sånn på meg at jeg tror jeg må bruke noe annet garn… Hmmm… Takk for inspirasjonen uansett!!!!! Knallfin!

  3. Ja, den så deilig ut. Sjarmfeil høres jo bare koselig ut, – jeg bruker å kalle det human touch. Tydeligvis noe som forekommer i «de beste familier» 🙂

  4. Å, den var kjempefin! Sjarmfeil er det sikkert bare du som ser (jeg ser i hvert fall ingen) så det spiller ingen rolle :o)
    Takk for at du deler oppskriften, jammen kom det noe mer på to do-lista mi.

Legg igjen en kommentar

